Khamis, 21 Februari 2013

salam semua..

salam 1 malaysia...


promote sikit slogan kerajaan.. sebab aper?ko dah dapt br1m, ha, ape salahnyer ye dak pro bn kejap tapi mengundi xtahu lagi bila....

lama dah xupdate blog nih.. dah bersawang pun...
tapi memang namanya pun laman sesawang..

firstly, aku nak wish happy chinese new year kepada semua kaum cina, sin nian kuai le'. hope we have a good life this year of snake.

seronok dapat celebrate CNY with husband's family. play mercun, makan lokam, going other relatives house n yang paling best my children dapat 'ang pow' a.k.a duit paket merah. mak da pon dapt tapi xde la byk heee3.

ha pagi2 tadi kt kg. koh as usual ada pasar pagi.. aku pun lepas anta budak gi 'you er yuan' that means tadika.. aku pun terus la ke pasar.. dah bli sayur.. ade pulak mamat tu xtau la cina k melayu, dia promote benda alah tu, untuk menjahit


cam ni la lebih kurang, tapi brand MING HUI, made in china la.. harga rm10.. ley lakan.. dari nak order online.. belek punya belek ah amik la satu lgi senang nk bawa n cute jer.. aku jahit baju koyak ker boleh la kan.. rasa saper yang nk beli tu aku ley tolong belikan hee2 promote lak..
 now banyak dah benda macam ni kat pasaran..kt bawah ni contohnya:


ha dapt yang bawah tu pon ok gak.. tapi aku malas la order2 online nih .. oklah smpai sini dulu entry hari ni 'zai jian' bubbye....